Wednesday, 14 March 2012

tekad itu penting

ok lama betul tk update kan . busy sangat sebenrnye sekarang ni. smpaikan masa untuk diri sendiri pn tkada. hehe anyway berat aku dh 71 kg. emm hepilah jugak hasil penat lelah aku berjaya jugak turunkan berat bdan aku sebanyak 19 kg. ada lebih kurang 19 kg lagi to go . td kan  aku beli satu baju ni. aku tekad dan aku akan pastikan yg satu hari nanti aku akan muat  untuk sarung baju tu kat badan aku. aku rasa baju tu mcm memamggil2 je utk aku pakai dye, hehe. aku target aku dh dlm ujung bulan 5 tu aku dah 58 cmtu tpi boleh ke aku. klw nak buat jgn banyak ckp ok ira. ye itu yg aku akan terus lakukan terus buat sampai apa yg aku nak aku akan dapat :)

No comments:

Post a Comment