Thursday 2 February 2012

argh cuaknya aku

`haha tegok tajuk pn mesti korang dah pelik kan. entah apa yang cuak, korang pun mesti tak faham punye kan hehe. ok cite dye macam ni. arini kan aku makan breakfast dua biji telur rebus tpi mcm biasa lah kan. aku tk amek yg kuning, utk lunch pulak. aku amek paku pakis masak lemak and telur dadar sebiji plus sotong seketul bkn seekor ye. utk dinner aku makan again tlr dadar n tmyam aym. korang baca ni rasa banyak ke aku makan. dahlah arini aku tk pg gym.tu yg aku risaw sgt tu. tak exercise arini. aku nak sangat kurus. sumpah tak tipu. ha cakap pasal kurus korang mesti ada perasan contest mbbi dkt wall aku tu kan? ha tu adalah program mencapai berat badan ideal. aku tak adalah harap aku menag pun tpi atleast aku bersemangat nak diet bersama peserta2 yang lain hehe. korang ada apa2 petua diet tak? klw ad jum share sama. ha aku ada satu benda nak share ni. kepada mereka2 yang susah nak buang air besar tu aku cadangkan amalkan apple cider. mmg bgslah bnd ni tau. boleh dibeli di tesco giant ke manalah harga pn rm 8 rgt je sebotol. selamat mencuba

2 comments:

  1. apple cider tu minum mcmana? campur dgn apa2 x? minum bila?

    ReplyDelete
  2. aple cider tu cuka epal sebenarny. mmg bgs bile mnm cept je buang air besar . kat tesco pn ad

    ReplyDelete