Wednesday 1 February 2012

satu februari 2012

arini aku cuti yahoo. haha. al maklumlah wilayah persekutuan kan. cuti-cuti jugak tpi makan ttp aku jaga. pagi td aku tk sempat nak breakfast disebabkan aku bangun terlalu lambat pukul 11 baru aku bgn. then aku just terus lunch. aku makan telur dadar cendawan arini, emmm tpi boleh tahan sedap tau . nak resepi? jap g aku bg kat korang ye. pastu aku sibuk siapkan pratikal report aku. al maklumlah student kan. emm pastu petang aku just rest kan bdn sume. malam after mgrb my parents ajak kua pulak. nak celebrate bufday adik aku ni. g makan sate, aku cume makan 2 cucuk tanpa kuah kacang, aku order tomyam aym je mcm biasa. bile balik rumah. aku buat skiping 300. berpeluh2 jugak badan ni. ha yang paling penting banyakkn minumair ye cik ira. aku timbang berat still sama 80. harap-haraplah 23 februari ni aku dapat trn sekurang2 nye ke 74 kg.

resepi telur
2 biji telur (dikacau )
lada hitam sikit
serbuk kari secubit
cukup rasa secubit
cendawan butang 3 biji

ok dah ada sume ni kacawkan. then gorenglah. tpi beware ye. pakai minyak jagung tau :)

2 comments: