Tuesday 21 February 2012

azam tahun 2012

ok mungkin dah lambat aku nak cakap benda ni sume kan hehe. tpi aku tetap nak cakap jugak. setelah berfikir dgn mendalam so aku dah thu apa azam aku tahun ni. huish . aku ni sebenarnya tak suka nak fikir azam2 ni bagai, aku cume berazam bila aku yakin benda tu aku boleh capai. seriusly lah kn aku tak suka dgn kekalahan . klw boleh aku akan elakkan , aku akan buat satu benda yang aku rasa aku mampu utk lakukan je. ok back to d root , azam aku tahu ni adalah untuk kurus, tu msti korang tahu betul tak, next azam aku adalah untuk mencantikkan diri aku, first step ni aku nak jaga muka aku agar sentiasa nmpak segar. n gigi aku . aku nak jaga elok2 agar nampak putih. emm muka tu aku just nak kurangkan = make up ni sume. aku mmg jarang bermakeup pun. pastu rajin cuci muka. tpi ops kalau korag tengah berpeluh tu jgn sesekali cuci muka ye. nanti panau pulak kan, aku cuci muka adalah 3 kali sehari. pagi sekali. ptg sekali n malam sekali. emmm. korang ada idea tak mcmne nak putihkan kulit ? bile aku tnye org sume msti org akan ckp kan ko dh putih nk putih apa lg. aku ni bukan putih aku just cerah je. klw boleh naklah putih2 gebu mcm amoi2 tu ha, korang ad idea tak klw ada mehlah ha share ngn aku. anyway again selamat berdiet ye kawan2

No comments:

Post a Comment